cakevshirini1

آموزش پخت و تزیین انواع کیک و شیرینی

cakevshirini1

آموزش پخت و تزیین انواع کیک و شیرینی

  • ۰
  • ۰

سال 1396 من بچه ی مدرسه ای داشتم و وقتی دخترم به مدرسه میرفت باید خودم رو سرگرم میکردم و کاری انجام میدادم و با خودم فکر میکردم باید کاری انجام بدم، رویاهام به حقیقت پیوست. یک روز حالم گرفته بود و به خودم فرصتی برای انجام کارهای متفاوت دادم، کیکی پختم و طرز پختش رو در سایت گذاشتم و کلی طرفدار پیدا کرد. 

طرز تÙ?Û?Ù? Ú©Û?Ú© تÙ?Ù?د

مواد لازم برای خود کیک:

  • 2 فنجان آرد کامل
  • 1 فنجان شکر
  • نصف فنجان کره آب شده
  • 3 قاشق چای خوری بکینگ پودر
  • 1 قاشق چای خوری نمک
  • 1 قاشق چای خوری وانیل
  • نصف فنجان شیر
  • 3 عدد تخم مرغ

مواد لازم برای تهیه ی خامه ی روی کیک:

  • دو تکه کره ی ذوب شده
  • 4 قاشق چای خوری چاشنی (وانیل)
  • 6 فنجان شکر
  • 4 تا 8 قاشق سوپ خوری شیر

نکته ای راجع به شیر: شیر خشک هم میتونه استفاده بشه. یوقت واژه ی “ارگانیک ” که در مورد شیر به کار ببرم شما رو نترسونه. من فقط به این دلیل این نوع شیر رو میخرم چون میتونه 2 هفته تو مغازه بمونه و به خاطر اینکه ما زیاد شیر مصرف نمیخوریم.

...

برای مطالعه بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش تصویری دستور پخت کیک تولد فوق العاده خوشمزه

  • ۹۸/۰۴/۰۵
  • یگانه دیبایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی